Spotkanie z lokalnymi samorządowcami

Nowodworskie Centrum Medyczne – wczoraj, dziś i jutro.

Dnia 06 listopada br. Dyrektor Nowodworskiego Centrum Medycznego Jacek Kacperski wraz ze Starostą Nowodworskim Krzysztofem Kapustą oraz Wicestarostą Pawłem Calakiem zaprosili wójtów i burmistrzów gmin z terenu powiatu nowodworskiego na spotkanie. Miało ono na celu omówienie sytuacji szpitala powiatowego. W spotkaniu udział wzięli: Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki Jacek Kowalski, Burmistrz Zakroczymia Artur Ciecierski, Burmistrz Nasielska Bogdan Ruszkowski, Wójt Gminy Pomiechówek Dariusz Bielecki, Wójt Gminy Czosnów Antoni Kręźlewicz, Wójt Gminy Leoncin Adam Krawczak. Nie zabrakło również przedstawicieli Nowodworskiego Centrum Medycznego. A byli nimi: Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa Jerzy Szubski, Główna Księgowa Monika Knobloch, Ordynator Oddziału Chorób Wewnętrznych z Pododdziałem Kardiologii Piotr Małyszka oraz Kierownik Działu Administracyjno – Technicznego Rafał Gołębiewski.

Podczas spotkania omówiono inwestycje na przestrzeni ostatnich kilku lat, plany na najbliższą przyszłość. Zwrócono uwagę także możliwe zagrożenia dla Nowodworskiego Centrum Medycznego. Zebranie było okazją do pochwalenia się ostatnimi sukcesami takimi jak realizacja projektów z zakresu profilaktyki wad kręgosłupa oraz otyłości. Wspomniano o remoncie Oddziału Chorób Wewnętrznych i doposażeniu pomieszczeń Intensywnego Nadzoru Kardiologiczno – Internistycznego. Plany na najbliższą przyszłość to opracowanie projektu budowlanego przebudowy z nadbudową budynku szpitalnego na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni. Planowana jest również termomodernizacja budynku szpitala i złożenie wniosku na utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w Nowym Dworze Mazowieckim.

Podkreśliliśmy również, że realizacja wszystkich inwestycji nie byłaby możliwa bez wsparcia lokalnego samorządu. Jesteśmy przekonani, że dalsza współpraca przyczyni się do wzmocnienia potencjału naszej placówki leczniczej, poprawy stanu zdrowia lokalnej społeczności oraz wzrostu satysfakcji z warunków i jakości udzielanych świadczeń.