Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2018-08-03
Data końca składania ofert: poniedziałek 2018-08-20 godz. 11:00
Oznaczenie: 11/PN/18
Szczegółowa informacja:
  1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie szybu windowego i montaż windy z remontem klatki schodowej oraz wykonanie ścianek działowych, wydzielenie pomieszczeń sanitarnych i remont korytarza w budynku Przychodni Specjalistycznej dla osób niepełnosprawnych.”

  2. W ramach zamówienia należy wykonać następujące prace:

  • wyburzenie istniejących ścianek działowych,

  • zabezpieczenie konstrukcyjne posadzki pod szyb windowy i stropu pierwszego piętra wraz ze stropem dachowym,

  • montaż szybu windowego,

  • przebudowa klatki schodowej,

  • montaż windy,

  • położenie nowej nitki kanalizacji sanitarnej,

  • wymiana armatury sanitarnej,

  • wymiana i montaż stolarki drzwiowej,

  • wykonanie wylewki samopoziomującej,

  • wykonanie nowej posadzki,

  • udrożnienie kanałów wentylacyjnych i montaż urządzeń nawiewno-wywiewnych,

  • ułożenie płytek ceramicznych,

  • wykonanie gładzi i tynków gipsowych i malowanie ścian i sufitów,

  • wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, gniazd wtykowych, tablicy,

  • wykonanie instalacji ochrony przeciwprzepięciowej,

  • wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych,

  • prace wykończeniowe.

  1. Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, będący podstawą do sporządzenia kosztorysu ofertowego, który będzie integralną częścią oferty Wykonawcy oraz projekty budowlane stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ.

  2. Ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą wyłącznie do określenia parametrów technicznych oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych, czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Za urządzenia i materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie obiektów realizowanych w ramach tego postępowania.

  3. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję zezwalającą na eksploatację windy wydaną przez Urząd Dozoru Technicznego. Koszt uzyskania decyzji należy uwzględnić w cenie oferty.

  4. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej na terenie Przychodni w celu weryfikacji przedmiaru robót oraz zapoznania się z warunkami realizacji robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić z Panem Rafałem Gołębiewskim tel.: 507 152 491.

  5. Wykonawca, który nie dokonał wizji lokalnej, ponosi wszelkie ryzyko związane z wykonaniem zamówienia.

  6. Roboty remontowe będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2018, poz. 1202), zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz obowiązującymi przepisami BHP i p.poż.. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie, próby wszystkich materiałów muszą być uzgodnione i przedstawione do akceptacji Zamawiającego.

  7. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie.

  8. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy Przychodni, zaleca się aby realizacja robót budowlanych była prowadzona w sposób możliwie jak najmniej zakłócający jej pracę. Wiąże się to między innymi z koniecznością zapewnienia w pełni bezpiecznego dojścia do budynku i dostępu do pomieszczeń, w których będą przebywali pracownicy oraz Pacjenci Nowodworskiego Centrum Medycznego.

  9. Wykonawca na własny koszt i ryzyko zapewnia wywóz gruzu i innych odpadów.

  10. Dostęp do energii elektrycznej, wody i podłączenia do kanalizacji dla potrzeb realizacji robót zapewnia Zamawiający. Wykonawca ponosi koszty zużycia energii elektrycznej wykorzystywanej do zasilenia maszyn i urządzeń.

  11. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 24 miesięcy oraz minimum 24 miesiące gwarancji na windę.


Metryka:
Wytworzony przez: Nowodworskie Centrum Medyczne / Ostatnio zaktualizowany przez: Nowodworskie Centrum Medyczne
Kategoria: Aktualne
Utworzony: 15 sierpnia 2018 / Zaktualizowany: 15 sierpnia 2018
Historia zmian:
Brak rewizji