Wykonanie szybu windowego i montaż windy z remontem klatki schodowej oraz wykonanie ścianek działowych, wydzielenie pomieszczeń sanitarnych i remont korytarza w budynku Przychodni Specjalistycznej dla osób niepełnosprawnych.
-
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie szybu windowego i montaż windy z remontem klatki schodowej oraz wykonanie ścianek działowych, wydzielenie pomieszczeń sanitarnych i remont korytarza w budynku Przychodni Specjalistycznej dla osób niepełnosprawnych.”
-
W ramach zamówienia należy wykonać następujące prace:
-
wyburzenie istniejących ścianek działowych,
-
zabezpieczenie konstrukcyjne posadzki pod szyb windowy i stropu pierwszego piętra wraz ze stropem dachowym,
-
montaż szybu windowego,
-
przebudowa klatki schodowej,
-
montaż windy,
-
położenie nowej nitki kanalizacji sanitarnej,
-
wymiana armatury sanitarnej,
-
wymiana i montaż stolarki drzwiowej,
-
wykonanie wylewki samopoziomującej,
-
wykonanie nowej posadzki,
-
udrożnienie kanałów wentylacyjnych i montaż urządzeń nawiewno-wywiewnych,
-
ułożenie płytek ceramicznych,
-
wykonanie gładzi i tynków gipsowych i malowanie ścian i sufitów,
-
wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, gniazd wtykowych, tablicy,
-
wykonanie instalacji ochrony przeciwprzepięciowej,
-
wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych,
-
prace wykończeniowe.
-
Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, będący podstawą do sporządzenia kosztorysu ofertowego, który będzie integralną częścią oferty Wykonawcy oraz projekty budowlane stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ.
-
Ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą wyłącznie do określenia parametrów technicznych oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych, czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Za urządzenia i materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie obiektów realizowanych w ramach tego postępowania.
-
Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję zezwalającą na eksploatację windy wydaną przez Urząd Dozoru Technicznego. Koszt uzyskania decyzji należy uwzględnić w cenie oferty.
-
Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej na terenie Przychodni w celu weryfikacji przedmiaru robót oraz zapoznania się z warunkami realizacji robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić z Panem Rafałem Gołębiewskim tel.: 507 152 491.
-
Wykonawca, który nie dokonał wizji lokalnej, ponosi wszelkie ryzyko związane z wykonaniem zamówienia.
-
Roboty remontowe będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2018, poz. 1202), zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz obowiązującymi przepisami BHP i p.poż.. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie, próby wszystkich materiałów muszą być uzgodnione i przedstawione do akceptacji Zamawiającego.
-
Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie.
-
Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy Przychodni, zaleca się aby realizacja robót budowlanych była prowadzona w sposób możliwie jak najmniej zakłócający jej pracę. Wiąże się to między innymi z koniecznością zapewnienia w pełni bezpiecznego dojścia do budynku i dostępu do pomieszczeń, w których będą przebywali pracownicy oraz Pacjenci Nowodworskiego Centrum Medycznego.
-
Wykonawca na własny koszt i ryzyko zapewnia wywóz gruzu i innych odpadów.
-
Dostęp do energii elektrycznej, wody i podłączenia do kanalizacji dla potrzeb realizacji robót zapewnia Zamawiający. Wykonawca ponosi koszty zużycia energii elektrycznej wykorzystywanej do zasilenia maszyn i urządzeń.
-
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 24 miesięcy oraz minimum 24 miesiące gwarancji na windę.
Metryka:
Wytworzony przez: Nowodworskie Centrum Medyczne / Ostatnio zaktualizowany przez: Nowodworskie Centrum MedyczneKategoria: Aktualne
Utworzony: 15 sierpnia 2018 / Zaktualizowany: 15 sierpnia 2018